درباره ما

about-title1

شرکت دانش‌بنیان تک‌ژن، به عنوان اولین شرکت تولیدکننده صنعتی میکروارگانیسم‌های کاربردی در صنایع غذایی و مکمل‌های پروبیوتیک در سال 1383 تأسیس شد. این شرکت با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته تولید، راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی، کنترل کیفیت مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی و سرمایه‌گذاری عظیم در راستای افزایش حجم تولید صنعتی، به بومیسازی تولید این محصولات نوین اقدام نموده است. ثمره فعالیت مستمر واحد تحقیق و توسعه بر بستر زیرساختهای صنعتی، توانمندی تک‌ژن درتأمین نیاز پروبیوتیک کشور و خاورمیانه بوده است. در این مسیر تک‌ژن تمامی مجوزهای لازم برای ارائه‌ی خدمات در زمینه‌ی تولید محصولات پروبیوتیک را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و نیز سازمان غذا و دارو کسب نموده‌است.
تولیدات این شرکت تحت پنج شاخه اصلی ارائه می‌شود:

takgene-cosmetic
takgene-dairy
takgene-pharma
takgene-food
takgene-feed

هدف اصلی این شرکت تولید محصولاتی بر پایه سویه‌های بومی و سازگار با فلور میکروبی مردم ایران با کیفیتی در حد استاندارد‌های بین المللی است. به این منظور واحد تحقیق و توسعه تک‌ژن به پشتوانه بیش از 10 سال تحقیق هدفمند توسط برترین متخصصین اقدام به گردآوری کلکسیونی بالغ بر 700 سویه از باکتری های اسید لاکتیک بومی ایران نموده است. این سویه‌ها بر اساس استاندارهای بین المللی ارزیابی و پس از مطالعات آزمایشگاهی و بالینی با همکاری دانشگاه‌های معتبر داخلی و بین المللی و کسب مجوزهای لازم به بازار عرضه شد. رسالت تک‌ژن به عنوان یکی از برترین شرکت‌های دانش بنیان ارائه محصولات هدفمند برای پیشگیری و کمک به درمان بیماری های مختلف است. حاصل این تحقیقات تولید انواع مکمل‌های پروبیوتیک تحت برند BIO با پشتوانه بیش از 10 ثبت اختراع و ده‌ها گزارش و مقاله به نام این شرکت می‌باشد.

about-logo-takgen-pharma

مکمل‌های پروبیوتیک انسانی:
این محصولات با برندهای BioKid، BioLact و BioLance (برای کودکان)، BioDiab (برای بیماران مبتلا به دیابت)، BioIBS (برای رفع مشکلات عدیده حرکات دودی روده)، BioFem (برای مصرف بانوان)، BioDigest (برای سلامت دستگاه گوارش)، BioFlora (برای بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن) و BioGen (محصولی سین‌بیوتیک و فراسودمند برای حفظ سلامتی بدن) وارد بازار شده است. با استفاده از این محصولات، حفظ و بهبود سلامت در گروه و رده‌های مختلف سنی دور از انتظار نیست.

about-logo-takgen-feed

مکمل‌های پروبیوتیک دامی:
مکمل‌های پروبیوتیک دامی تک‌ژن در سه شاخه دام (یوپرو، دی‌پرو، دی‌پرو پلاس و توکسیت)، طیور (لاکتوفید، دی‌پرو، دی‌پرو پلاس، تک‌زایم و توکسیت)، آبزیان (دی‌پرو، لاکتوفید، تک‌سل برای میگو و توکسیت)، واکسن آبزیان (آنتی یرسین و گاروواک)، پروبیوتیک جهت مصرف اسب (اکویی‌لاکت و اکویی‌پرو) و پروبیوتیک زنبور عسل (پروژن) هماهنگ با نیاز تولیدکنندگان داخلی طراحی شده است. به کارگیری پروبیوتیک‌های بومی و عرضه آن در بسته بندی‌هایی با کیفیت و قیمت رقابتی، اولویت‌هایی هستند که تولیدات تک‌ژن را متمایز کرده‌اند.

about-logo-takgen-food

پروبیوتیک غذایی:
محصولات یوژن، پروژن و تک‌ژن بی‌سی، پروبیوتیک‌های مورد مصرف در محصولات غذایی کشور هستند که می‌تواند در فرآیندهای حرارتی و برودتی صنعتی مقاوم بوده و کیفیت خود را تا دو سال حفظ نماید. هم اکنون شرکت‌هایی مانند مینو، گرجی، نان سحر، درنا و چندین تولید کننده بزرگ دیگر این محصولات را وارد خط تولید خود کرده‌اند.

about-logo-takgen-dairy

استارترها و پروبیوتیک‌های لبنی:
تک‌ژن بر آن شد تا با بهره‌گیری از تجربیات داخلی و بین‌المللی متخصصان حوزه صنعت لبنیات و پژوهشگران عرصه دانشگاهی، سری کشت‌های آغازگر لبنی خود را پایه‌گذاری نماید. پنج سال تلاش و همکاری مستمر متخصصان توانمند داخلی، به تولید مجموعه‌ای کامل از استارترها و پروبیوتیک‌های لبنی تحت برند تک‌ژن استارتر منتج شد.

cosmetic

محصولات آرایشی و بهداشتی:

به تازگی متخصصان پوست مو و زیبایی به جای ضد عفونی کردن پوست برای از بین بردن باکتری‌های بیماری‌زا و درمان آکنه توصیه بر تقویت فلور طبیعی پوست با استفاده از پروبیوتیک‌های موضعی دارند. ما با هدف ارتقاء کیفی استفاده از محصولات بهداشتی درمانی در روتین‌های روزانه‌ی پوستی مصرف کننده‌ی هوشمند ایرانی دست به تولید محصولی متفاوت زده‌ایم که برای اولین بار در ایران به مرحله‌ی اجراء رسیده است تا هم دانش روز جهانی را وارد بازار داخلی نماییم و هم مصرف کننده را به ارزش‌های مصرفی خود برسانیم.

about-logo-takgen-lactovgene

شتاب‌دهنده لاکتوویژن به عنوان اولین شتاب‌دهنده حوزه زیست فناوری میکروبی، غذایی و پروبیوتیک‌ها فعالیت خود را در اردیبهشت ماه سال ۹۷ آغاز کرده است و حوزه فعالیت آن پروبیوتیک‌ها، زیست فناوری میکروبی و زیست فناوری غذایی می‌باشد. رسالت تک‌ژن در حمایت از جامعه‌ی علمی، فعالان حوزه‌ی زیستی و سرمایه گذاران این حوزه به منظور طراحی و تجاری سازی فناوری های جدید، اساس بنیان گذاری شتاب‌دهنده لاکتوویژن بوده است.
نقطه تمایز تک‌ژن نیروی انسانی متخصص، تکنولوژی برتر و زیرساخت‌های علمی آن است. رسالت اصلی تک‌ژن، بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه است و دستیابی به این مهم را تنها از طریق تکیه بر همکاری جمعی ممکن می‌داند. بانک میکروبی جامع تک‌ژن، ما را قادر می‌سازد با بهره‌گیری از میکروارگانیسم‌های بومی که طی ۱۵ سال از محصولات تخمیری از تمام نقاط کشور جمع آوری شده است و با رعایت استانداردهای کنترل مخاطرات مواد غذایی HACCP، GMP و ISO9001، امکان پاسخگویی به نیازهای نوظهور در صنعت را داشته باشیم. تک‌ژن از معدود تولیدکننده‌هایی است که ضمن تأمین حداکثر کیفیت ممکن، پشتیبانی کاملی از مصرف‌کننده‌های خود در هر چهار محور اصلی تولیدات خود دارد. تک‌ژن از طریق پیاده‌سازی آزمون‌های بالینی بر روی مکمل‌های انسانی، اجرای آزمون‌های فارم بر روی محصولات ارائه شده در صنعت دام، طیور و آبزیان، انتقال کامل دانش به کارخانجات مصرف‌کننده در صنعت غذا و ارائه‌ی خدمات تحقیق و توسعه، برای مشتریان خود ایجاد ارزش می‌کند.
تک‌ژن از آغاز تأسیس به دنبال ورود به بازارهای بین‌المللی بوده است و تمامی دستاوردهای این شرکت تا به امروز، به عنوان زیرساختی برای رسیدن به این مهم طراحی شده‌ است. برای تک‌ژن شیرینی پذیرفته شدن سریع تولیدات در بازار داخلی و موفقیت در کسب سهم بازار داخلی، با ورود به بازارهای صادراتی دو چندان شد. امروز تک‌ژن مفتخر است که بر نبوغ ایرانی تکیه دارد و در طول سال‌های گذشته اثبات کرده است، هر چند دشوار، ولی تولید محصولی تکنولوژیک که موجب تحسین و رشد تولیدکنندگان برتر جهانی باشد، قطعا ممکن است.

about-logo-takgen-novagen

شرکت نواژن فارمد شرکتی جوان و پویا که با هدف مارکتینگ بخش دارویی هولدینگ تک‌ژن، تحت نظارت دپارتمان‌های حرفه‌ای مدیکال، بازاریابی و فروش در سیستم سلامت کشور فعالیت می‌کند. در این شرکت، آموزش‌های علمی توسط بخش مدیکال و استراتژی‌های بازاریابی و فروش توسط بخش مارکتینگ و فروش به نیروهای انسانی ارائه می شود و معرفی محصولات دارویی توسط نمایندگان علمی به جامعه پزشکی، داروسازی و کلیه کادر درمان صورت می پذیرد.
رسالت اصلی تک‌ژن تولید محصولات فراسودمند با کیفیت جهانی در کشور می‌باشد که دستاورد آن مصرف در بازارهای داخلی و نیز صادرات کشورهای مختلف می‌باشد، همچنین این گروه در نظر دارد که فعالیت صادراتی خود را گسترش دهد.

گواهینامه‌ها و استانداردها

واژه یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید و سپس بر روی Enter کلیک کنید.