محصولات موضعی تولید شده توسط این شرکت با نام تجاری نوترا (Nutra) با رویکرد علمی منحصر به فرد پس از سال‌ها تحقیق و بررسی، فرمولاسیونی بر اساس باکتری‌های پروبیوتیک بومی ایران مانند لاکتوباسیلوس‌ها و بیفیدوباکتریوم‌ها همراه با پست‌بیوتیک‌ها موثر بر پوست مانند آمینو اسیدهای آزاد، هیالورونیک اسید، اسید لاکتیک، اسید استیک، اسفنگومیلیناز و انواع ترکیبات ضد میکروبی را جهت محافظت از پوست، پیشگیری و کمک به درمان انواع اختلالات پوستی همچنین بازگرداندن سلامت پوست تولید کرده است. هدف اصلی ما خلق نوین محصولات موضعی مبتنی بر پروبیوتیک است تا با بازگرداندن سلامت پوست، زیبایی و اعتماد به نفس را به مصرف کننده تقدیم کند.

برند نوترا کرم با پشتوانه‌ی علمی قوی و استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا، توسط تیمی مبتکر و خلاق متولد شده است. کمپانی برند نوترا دارای تخصص کامل در زمینه تولید پروبیوتیک می‌باشد و در زمینه‌های مختلف صنعتی بیش از یک دهه فعالیت مستمر داشته است. محصولات بهداشتی درمانی با نام تجاری نوترا کرم دارای پروبیوتیک برای اولین بار در ایران به تولید انبوه رسیده است.

چشم انداز برند نوترا کرم:

ما با هدف ارتقاء کیفی استفاده از محصولات بهداشتی درمانی در روتین‌های روزانه‌ی پوستی مصرف کننده‌ی هوشمند ایرانی دست به تولید محصولی متفاوت زده‌ایم که برای اولین بار در ایران به مرحله‌ی اجراء رسیده است تا هم دانش روز جهانی را وارد بازار داخلی نماییم و هم مصرف کننده را به ارزش‌های مصرفی خود برسانیم. اجرای این پروژه‌ی ارزشمند حاصل سال‌ها تحقیق و بررسی‌های علمی تیمی خلاق و مبتکر می‌باشد. ما در نظر داریم سبد کالایی را عرضه نماییم که با وجه تمایزهایش نیاز استفاده از برندهای خارجی را کاهش داده و کمک به درمان بیماری‌ها و انواع عارضه‌های پوستی در جامعه باشد. از بزرگترین اهداف تولید برند نوترا کرم یاری رساندن به جامعه پزشکی می‌باشد تا با محصولی متفاوت و کمترین هزینه نیازهای پوستی بیماران خود را مرتفع نمایند. سبد کالایی برند نوترا کرم شامل مجموعه‌ای از کالاهایی خواهد بود که تمام نیازهای پوست صورت، بدن و مو را برطرف می‌نماید که در فازهای مختلف زمانی به مرحله‌ی تولید می‌رسد.