بایوبوست

آئین رونمایی از محصول بایوبوست

 

آیین رونمایی از مکمل پروبیوتیک بایوبوست گروه دانش‌بنیان تک‌ژن زیست عصر روز اول تیر ماه ۱۴۰۱ باحضور دکتر سورنا ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

دکتر مریم تاج آبادی ابراهیمی مدیرعامل گروه دانش‌بنیان تک ژن زیست و شتابدهنده لاکتوویژن در این مراسم بیان کرد: مجموعه مطالعات بالینی صورت گرفته در سال‌های اخیر نشان دهنده اثرات پیشگیری کننده و بهبود دهنده پروبیوتیک در بیماری‌های دستگاه تنفسی کودکان و بزرگسالان است.

مهندس محمود مقتدایی رئیس هیئت مدیره گروه دانش‌بنیان تک‌ژن زیست عنوان کرد: بایوبوست یک محصول طبیعی از باکتری‌های زنده مفید به همراه ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است. این محصول با تولید فرآورده‌های جانبی مفید باکتریائی (متابولیت‌ها) می توانند بر بهبود عملکرد روده‌ای-ریوی اثر بگذارند و سبب تقویت عملکرد سیستم ایمنی در مواجه با پاتوژن‌ها شوند. همچنین بایوبوست به دلیل داشتن ویتامین D، روی و سلنیوم نیز بطور مضاعف سبب افزایش عملکرد سیستم دفاعی بدن می‌شود.

ایشان افزود: بایوبوست با کاهش شدت عفونت تنفسی، کاهش دوره ابتلا به عفونت، کمک به بهبود بیماری‌های آلرژیک و کمک به تامین انرژی بدن سبب بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه می‌گردد.

مکمل پروبیوتیک بایوبوست بعد از نزدیک به دوسال فعالیت پژوهشی، کارآزمایی بالینی روی ۴۳۰ بیمار کرونایی پس از اخذ مجوز‌های غذا و دارو وارد بازار شده است.

مهندس مقتدایی در ادامه گفت: امید است در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین؛ این محصول دانش بنیان علاوه بر کنترل و کاهش اثرات پاندمی کرونا و دیگر بیماری‌های تنفسی، بتواند در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری قدم بردارد.

همچنین دکتر مصطفی قانعی دبیر محترم ستاد توسعه زیست فناوری در رونمایی از این مکمل پروبیوتیک گفت:خوشبختانه امروز از محصولی رونمایی شد به اسم بایوبوست که این محصول از محصولات زیست فناوری است که قادر است با قرار دادن باکتری‌های سودمند در روده انسان و مدیریتی که از طریق روده روی دفاع ریه بجا می‌گذارد، باعث می‌شود میزان ابتلا به بیماری‌های ویروسی و باکتریایی کاهش پیدا کند.

آئین رونمایی از این محصول در خبرگزاری‌های صدا و سیما هم بازتاب داشت.

منبع: پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفود)

واژه یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید و سپس بر روی Enter کلیک کنید.