In Uncategorized @fa, اخبار, رویداد

نمایشگاه

بیستمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته

نمایشگاه دام و طیور و تجهیزات وابسته تهران با حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی این صنعت به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری در سطح منطقه می باشد.

این نمایشگاه به عنوان بستری با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصت مذاکرات و عقد قراردادهای کاری و … همواره مورد توجه بوده است و مشارکت در این پدیده اقتصادی – تبلیغاتی می تواند بهره وری و بازخورد مطلوبتر را برای شرکت کنندگان فراهم سازد .

شرکت دارویی تک ژن زیست نیز به عنوان یکی از شرکتهای تولیدی صنایع دارویی دام و طیور در بیستمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور (و صنايع وابسته) حضور دارد.

آمار موجود از افزایش تعداد مشارکت کنندگان در بخش داخلی و خارجی نمایشگاه و افزایش متراژ فضای این نمایشگاه، گویای تلاش برگزارکنندگان این رویداد در طی چندین سال دوره های برگزاری این نمایشگاه می باشد.

هدف نمایشگاه

این نمایشگاه با هدف انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان این صنعت در ایران و دیگر کشورهای پیشرفته برگزار می شود.

حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دیدار و ملاقات با طیف وسیع مدیران انجمن ها و اتحادیه ها، مقامات و مسوولان ارشد دولتی، کارشناسان، سرمایه گذاران، پرورش دهندگان مزارع دام و طیور، توزیع کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات صنعتی، صنایع خوراک، شرکت های دارویی و واکسن از داخل و خارج از ایران می باشد.

از سویی دیگر انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این صنعت، گامی مهم در راستای ارتقا اقتصاد دامپروری و دامپزشکی ایران است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام، طیور و فرآوردهای لبنی، زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی را فراهم می آورد.

واژه یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید و سپس بر روی Enter کلیک کنید.