nutra-hydrating-cream-for-sensitive-skin

شرایط یا محیط زندگی، عوامل محیطی مانند آلودگی‌ها، مواد شیمیایی، آلرژن‌ها، عوامل ژنتیکی و بیماری‌های مختلف می‌تواند منجر به ناهنجاری‌های سد دفاعی پوست و اختلال در عملکرد سیستم ایمنی پوست گردند، درنتیجه انواع عارضه‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و غیره را ایجاد می‌کنند، کورتیکواستروئیدهای موضعی یا ترکیبات کورتونی نقش عمده‌ای در درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی دارند، اما استفاده طولانی ‌مدت از آن ممکن است باعث آتروفی موضعی پوست و عوارض جانبی سیستمیک شود، همچنین بعضی از افراد نیز ممکن است به درمان‌های موجود مقاومت نشان دهند یا اثر درمانی آن‌ها عوارض جانبی مختلفی داشته باشد. به همین دلیل افراد نیازمند محصولی هستند که بیشترین اثرات درمانی و پیشگیری کنندگی از عارضه های پوستی را دارند که بدون عوارض و طبیعی می‌باشد. علاوه بر آن نیاز افراد را به استفاده بلند مدت از ترکیبات کورتونی را کاهش دهد و به‌عنوان درمان مکمل مورد استفاده قرار گیرد. پروبیوتیک‌ها می‌توانند با فعال کردن مسیرهای سیگنالینگ مرتبط با تشکیل یا تنظیم پروتئین‌های سد دفاعی در لایه شاخی و لایه دانه‌دار مانند پروتئین‌های کراتین، فیلاگرین، لوریکرین و Tight junction ها منجر به تقویت سد دفاعی پوست گردند. این باکتری‌ها به‌واسطه تنظیم سیستم ایمنی پوست از التهابات پوستی جلوگیری کرده و با اتصال و اشغال کردن گیرنده‌های پوست مانع از اتصال باکتری‌های بیماری‌زا شده، همچنین کراتینوسیت‌ها را جهت تولید پپتیدهای ضد میکروبی تحریک کرده و بدین طریق رشد باکتری‌های بیماری‌زا را مهار کرده و منجر به کنترل عفونت شده، درنهایت باعث به تعادل طبیعی پوست، آرام کردن تحریکات پوستی، بهبود آب‌رسانی و نرمی پوست شده و نیاز به استفاده از محصولات شیمیایی و مضر را در افراد مبتلا به حداقل می‌رساند.

مزایا

  • رطوبت رسان قوی
  • حفظ pH طبیعی پوست
  • بهبود تولید سرامید‌ها در پوست
  • تقویت‌کننده سیستم ایمنی پوست
  • ایجاد تعادل در فلور میکروبی پوست
  • تسکین‌دهنده‌ی التهاب و خارش پوست
  • مغذی،ترمیم‌کننده و ضد رادیکال آزاد
  • کاهش‌دهنده‌ی تبخیر سطحی آب و بهبود رطوبت و انعطاف‌پذیری پوست
  • افزایش قدرت‌ ترمیم کنندگی و کاهش مدت درمان به دلیل وجود پروبیوتیک‌ها
  • تقویت کننده سد دفاعی پوست با افزایش بیان پروتئین های اختصاصی
  • تقویت‌کننده سد ضد میکروبی پوست:

الف: تحریک سلول‌های کراتینوسیتی جهت تولید پپتیدهای ضد میکروبی
ب: مهار اتصال باکتری‌های بیماری‌زا به پوست به ‌واسطه اتصال به این گیرنده‌ها

مواد موثره:

پروبیوتیک، دایمتیکونول، پروپیلن گلایکول، روغن گل همیشه‌بهار در روغن آفتابگردان (روغن کالندولا)، بیسابولول، ایزوپروپیل میریستات، نیاسینامید، دی پنتنول، ستاریل الکل، ‏فنوکسی اتانول و کاپریلیل  گلایکول، گلیسرین، توکوفریل استات، آلانتوئین، ‏ دی سدیم ا د ت ا، اسانس مجاز، هیدرو کسی تولوئن بوتیله، زانتان گام، سدیم متا بی سولفیت، آب دیونیزه.

روش مصرف:

به ‌دفعات مورد نیاز روی پوست صورت و بدن استفاده شود. محصول مناسب انواع پوست خانم‌ها و آقایان می‌باشد. قابل‌ذکر است قبل از مصرف، ناحیه مورد نظر را با شوینده مناسب تمیز نمائید. از تماس با چشم بپرهیزید. در صورت بروز حساسیت مصرف آن را قطع کرده و با پزشک خود مشورت نمایید.

موارد احتیاط:

پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملاً ببندید. دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید. در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی‌گراد نگهداری نمایید. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

واژه یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید و سپس بر روی Enter کلیک کنید.